ILA

Jag heter Amanda och jag tillhör det fientliga gruppen. Men egentlgien är vi inte speciellt fientliga vi tycker bara inte om andra människor och så vill såklart uppnå ett bra betyg och en bra future city. Eftersom vi är så kallade omogna och fientliga så tycker jag också vi ska få vara immuna mot de andra grupperna, tack! Idag blev jag less. Men ta inte illa upp.

När det gäller andra faktorer är jag också riktigt jäkla less. Att alltid bli jämförd. "ååh, vad har du för betyg i det", "hur gick det för dig på det och det provet". Hur orkar ni? Jag antar att vissa har för mycket energi som de väljer att utnyttja på andra människors liv eller dyligt.
 

Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0