1 april

Solen skiner och det har varit en fantastisk dag. Började 12.25 och slutade 14.35. Tog bussen hem direkt och la mig i sängen och gjorde lite läxor. Nu har jag nyss ätit och om en timme ska jag köra upp till Hummels och sedan vidare till fotbollsträning. Det är redan onsdag, vilket innebär att halva skolveckan har gått! Imorogn är det något miljöprojekt jag är involverad i så skoldagen kommer ägnas åt det.

Jag fick förresten ett mejl från Hampus idag! "Det är precis som jag har tänkt mig.. fint väder, bananer och palmer överallt!!" skriver han. Jag svarade med att jag hoppas att han blir magsjuk. Han svarade med att "Nähädu, jag tänker bara äta pizza hela veckan".

Imorgon ska jag och Amelie sätta oss på en uteservering någonstans i Lund med solglasögon och en tunn jacka. Härliga vår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0