Min Edgren

Igår trotsade jag mig själv och gick till skolan trots att jag var sjuk, vilket resulterade att jag tvingades ligga hemma och glo idag. I och för sig rätt skönt då jag har haft några stressiga veckor fullproppade med prov och inlämningar. Nu börjar jag däremot känna mig bättre och febern är helt borta. Detta ska jag fira med en härlig, lugn kvällspromenad i min fina by.

Min supersköna Edgren förgyllde ännu en onsdagmorgon för mig förresten. Hon ringde mig som vanligt strax efter 8.15 och säger "Amanda, jag är sen... du MÅSTE säga till Bo att jag är sen för att.. ja.. för att...jag fick punka!!". Jag svarar lugnt och sansat "Nej, jag är sjuk idag så du får be någon annan säga din härliga bortförklaring". Hon kontrar med "Men nääää FUCK YOU" och klickar mig.

Please don´t tell me how the story ends - Joan Osborne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0