Dagen före

Idag har jag varit ute och vandrat längs Skåneleden med alla SP1:or på skolan. Harald förstörde hela min dag genom att tillbringa en timme ensam med honom, vilse. Jag hatade faktiskt honom hela den där timmen. Men efter det hittade jag i alla fall min klass och hade en jättetrevlig dag! Jag sattsade självklart på att försöka få maximal bränna, vilket jag totalt misslyckades med. Nu har jag märke på ryggen efter min charmiga ryggsäck. Illa.. jag som skulle ha tubklänning imorogn :(

Imorgon är det ju valborg! Förra valborg firades i Genarp och denna ska firas i Lund. Hoppas det blir en lyckad kväll för jag har sett fram emot det riktigt längre. Jag ska börja med äta ute med några vänner, vidare till Yasmine, vidare till stadsparken och sedan se var kvällen avslutas!

Men innan kvällen går i staplen är det tre lektion som väntar. Så nu blir det sängen. Puss på Amelie för hon är charmig idag!


Kommentarer
Postat av: am

Puss på amanda för att hon är iallafall lite småchamrmig :)

2009-04-29 @ 23:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0