8 juni

Klockan är mycket och imorgon är det måndag. Däremot inte vilken måndag som helst utan en LEDIG måndag! Alla mina lektioner imorgon är inställda och det är sååå härligt.

För ett bra tag sedan tömde jag min lillebrors gamla dator på alla mina filer och idag tog jag mig tid att kolla igenom allt. Jag har hittat en hel del video- och ljudklipp och det är nostalgi på hög nivå. Tiotals ljudklipp där jag sjunger till Carolas låtar, videoklipp på mina gamla vänner och ett ljudklipp där jag och min lillebror sjunger "Staffan var en stalledräng" (... han låter lite mer som en lillasyster istället för en lillebror). Haha!

Nu är det knappt 5 dagar kvar tills jag befinner mig i aulan tillsammans med hundrtals förstaklassare igen. När vi ses där igen nästa gång går vi i tvåan. Det är så galet så fort tiden har gått! FÖR fort...

Kommentarer
Postat av: Ameli

Det är EXTREMT dålig update här alltså! Blir det förbättring? :)

2009-07-30 @ 19:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0