25 mars

Klockan är endast 22.00 och jag är tröttare än på länge vid den här tiden. Igår var ju ute och sprang på sedan-jag-minns-inte-ens-när, kanske var det det som tog kol på mig? Jag är igång seriöst med träningen och det känns så bra! Det sägs att man blir både piggare och gladare med hjälp av träning. Gladare är jag men piggare? Nja..

Redan igår, tisdag, var min helg fullbokad. Men faktum är att det inte gör någonting överhuvudtaget. Jag har inga läxor, inga prov, inga inlämningar förrän om ungefär tre veckor. Inte några krav alls.

Nu ska jag sova i alla fall! Grattis till Melina som kom in på Europaprofilen. Och Amelie Virrig Ottosson, ring mig jag vill veta om du kom in!!!!

PUSS

Kommentarer
Postat av: melina

TUSEN TACK AMANDA :)

2009-03-30 @ 21:21:58
URL: http://melinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0