31 mars

Om en vecka är det påsklov och det ska bli så skönt! Inget direkt planerat ännu mer än att göra en del läxor och självklart vila ut. Hade inte bangat en sekund att boka en restresa just i denna sekunden...

Förhoppningsvis kommer denna skolveckan gå fort i alla fall. Vi har många inställda lektion och därför relativt korta skoldagar. Igår slutade jag vid halv tre och mötte upp Hampus i stan. Vi köpte vax till honom och sedan tog vi bussen hemåt. Vi drog till solariet och därefter till gymmet och hade en hur trevlig sista-dagen-på-två-veckor-dag.
För ungefär 12 timmar sedan åkte han nämligen till Thailand på semester, vilket också innebär att han bör vara framme ungefär nu. Gud, så avundsjuk jag blir! Vi är inte tillsammans som vi brukade vara, däremot är vi mycket goda vänner.


Nu ska jag läsa igenom de franska glosor som jag har i läxa en sista gång sedan blir det sängen. Alarmet står på 10.00!

Kommentarer
Postat av: Amelie

Själv är man ledig imorgon, he he he

:))

2009-03-31 @ 23:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0