18 maj

Idag märks det verkligen att det är måndag. Huvudet är en aning tyngre och verkligenheten har börjat titta fram igen (verkligenhet = mina studier).
Imorgon har jag en muntlig presentation som handlar om "Svenska språket i tre generation". Ett intressant ämne faktiskt! Har intervjuat mina föräldrar och farföräldrar kring vilka ord och uttryck de använde då det var i min ålder!

Innan redovisningen ska jag skriva ett nationellt prov i matte. Vanligtvis är jag inte så nervös inför matteprov men detta.. DETTA. Np i matte avgör hela mitt betyg och jag har betalt en halv förmögenhenhet på att gå mattekurs inför detta. Håll tummarna!

Nu ska jag ta en snabbdusch och sedan läsa igenom det sista inför imorgon och sedan sova bort min huvudvärk.
Ledig torsdag+fredag = behövligt = slutspurten då vi talar inlämningar och prov

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0