Dagen efter

Igår var det valborg och det blev hur bra som helst. Däremot blev det bussen hem 23.13 pga trötthet och uttråkad! Men från 18.00 - 22.00 var det en fantastisk kväll. Ändå skönt att komma hem så tidigt och inte vara 100 % halvdöd dagen efter.

Denna dagen har jag ägnat åt en medieanalys kring AMFs bonussystem. Uppsattsen ska vara inlämnad på fredag med då den avgör mitt betyg så tycker jag att det är hög tid att börja redan idag.
Om endast lite mer än en månad har jag gått utan ettan. Är det inte sjukt så fort tiden har gått? Jag har haft en otroligt rolig tid hela ettan igenom, nästan lite sorgligt att gå på sommarlov.. men bara nästan!

Nu ska jag fortsätta skriva medias skildring av AMFs bonusystem. Vi får väl se hur mycket skrivande det blir.. sängen lockar något rent enormt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0