Gamla vänner

Lite småtrött över dagens prov och redovisning la jag mig i solstolen och det var helt klart dagens höjdpunkt. Kvällen har jag tillbringat framför tv-n med House tillsammans med Hampus och det var hur trevligt som helst.

Imorgon är det onsdag och det känns som fredag. Jag är redan trött och sliten och på torsdag börjar långhelg. Underbart va? Ska fira det med en fika med min efterlängtade Amelie på eftermiddagen!
Faktum med att jag träffar Amelie, som är en av mina allra bästa vänner, alldeles för sällan. Faktum nummer två är att jag faktiskt träffar mina "gamla" vänner mer och mer sällan. I själva verket tycker jag det är otroligt tråkigt och vet egentligen inte varför det har blivit så. En anledning kan vara att jag är den enda ur gamla gänget som går på Katte och en annan lathet och en tredje otajmade busstider.

Aja, nu ska jag läsa idrottsteorin en sista gång sen ska jag sova!

Kommentarer
Postat av: Amelie

Men torsdag bli det! Jag saknar dig :)

2009-05-22 @ 21:12:20
Postat av: Amelie

Men torsdag bli det! Jag saknar dig :)

2009-05-22 @ 21:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0