så är det ibland

Jag har precis kommit in efter en lagom lång löprunda och gud så härligt det känns. Det var perfekt väder och jag hade en massa känslor i kroppen som jag ville springa bort. Nu känner jag mig lite gladare, lite smalare, lite piggare och lite mer vältränad!

Lördagen inledde jag med en åtta timmar lång mattekurs. Rekomenderar verkligen matte-intensiven.. så mycket som jag har lärt mig på dessa två heldagskurserna har jag knappt lärt mig på hela ettan!
Kvällen tillbringade jag med mina bästa vänner hemma hos Harald och det blev en toppenkväll. Det blev sängen ganska sent, vilket mynnade ut till en aning tyngre huvud idag.

Nu ska jag städa rummet och sjunga mig hes. Ikväll kommer H och ser nio-filmen med mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0